مزیت های بکار گیری دیسک تراش مناسب

مزیت های بکار گیری دیسک تراش مناسب

به احتمال زیاد زمان رانندگی موقعی که ترمز می گیرید اتومبیل شما به خصوص در قسمت فرمان، دچار لرزش شدید می‎شود که دلیل آن هم چیزی جز خراب بودن دیسک ترمز نیست. شما می توانید از طریق استفاده از دستگاه دیسک تراش هزینه‌های خود را به میزان قابل توجهی پایین بیاورید و زیرا تعمیرکار می تواند بدون نیاز به باز کردن دیسک ترمز عملیات تراش را با دقت بسیار بالایی انجام می‌دهد و مشکل شما را حل کند.

کارایی و کیفیت دیسک ترمز خودرو در طول زمان از دست می رود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، در صورتی که تعمیرکار حرفه‌ای  و متخصص باشد و آموزش‌ های لازم در رابطه با نحوه عملکرد دستگاه دیسک تراش را گذرانده باشد، در سریع ترین زمان خودروی شما را تعمیر و تحویل می‌دهد. این دستگاه دو طرف دیسک ترمز را به صورت یکسان تراش می‌دهد. همچنین باعث افزایش عمر لنت خودرو می شود در نتیجه خودروی شما صدای زوزه نمی‌دهد و نیز مانع از لرزشی که هنگام ترمز گرفتن به وجود می‌آید، می‌‎شود و این مهم از خراب شدن جلوبندی خودرو جلوگیری می‌کند.

قیمت دستگاه های دیسک تراش

قیمت دستگاه دیسک تراش به دلیل خدمات و مزایا خوبی که دارد برای خریدار مقرون به صرفه است و هزینه‌های جانبی را کم می‎کند. زیرا استفاده از دستگاه دیسک تراش، ایمنی خودرو را ‎افزایش می دهد و تاثیر چشمگیری در افزایش طول عمر دیسک می‌گذارد. مهم ‌ترین ویژگی دستگاه دیسک تراش دقت بالای دستگاه می باشد زیرا بدون کوچک‌ترین خطا در تراشکاری، دو طرف دیسک را ترش می دهد.

مهمترین کاری که باید تعمیرکار حرفه‎ای انجام دهد، پیدا کردن آسیب دیسک خودرو و منبع ایجاد لرزش است. پس از آن باید برای حل مشکل، اقدامات لازم انجام شود. برای تعمیر خودرو بهتر است به تعمیرگاه‎های معتبر و مجرب مراجعه کنید تا در کوتاه ‎ترین زمان ممکن و بدون اتلاف وقت، مشکل خودروی شما حل شود.

محصولات دیسک تراش پارالل صنعت

جهت استعلام قیمت لطفا تماس بگیرید.

دستگاه دیسک تراش درجا یک انتخاب درست

به کارگیری انواع دستگاه های دیسک تراش مانند دستگاه دیسک تراش درجا، یک ابزار مناسب برای حل مشکلاتی است که برای دیسک ترمز خودرو به وجود می‎آید.

دیسک های ترمز خودرو در طول زمان کارایی اولیه خود را از دست می‎دهند و دچار آسیب می‌شوند. همین مساله باعث می‌شود که هنگام ترمز گرفتن، لرزش را در خودرو به خصوص در فرمان احساس کنیم.

علت این لرزش‎ها و خرابی دیسک ترمز خودرو، اصطکاک بین لنت ترمز و دیسک می باشد که این مورد به دلایل متعدد از جمله گرد و غبار، آلودگی‌ها محیطی و یا زنگ ‌‌زدگی سطح دیسک به وجود می‎آید. در مواقعی که خودرو شما با این مشکل روبرو است بهترین کار این است که خودرو را به تعمیرگاه ببریم تا با کمک دستگاه دیسک تراش درجا، سطح دیسک خودرو را صاف و هموار کنند. به دلیل اینه که ترمز از قسمت‎های مهم هر خودرو می باشد، به بررسی و کنترل منظم نیاز دارند.

هزینه ‎های تعویض دیسک نسبت به تراش آن بالاتر است، بنابراین مقرون به صرفه است که در صورتی که دیسک خودرو آسیب دید، خودرو را به تعمیرگاه ببریم تا تعمیرکار با کمک دستگاه های مختلف مشکل خودرو را بر طرف کنند.

با توجه به قیمت دستگاه دیسک تراش درجا، بهتر است افرادی که با این دستگاه کار می‎کنند، آموزش‎های لازم با این دستگاه را بگذرانند تا در زمان کار با این دستگاه آسیب نبیند.

داشتن ترمز خودرو سالم برای یک رانندگی بی‎خطر یکی از ضروریات است، اگر می خواهید با آرامش خاطر و بدون نگرانی رانندگی کنید به ترمزهای خودرو اهمیت دهید و درصورتی که احساس کردید سیستم ترمز خودرو مشکل دارد، حتما به تعمیرگاه و نمایندگی های مجاز مراجعه کنید.

دستگاه دیسک تراش درجا پارالل صنعت

مزایای استفاده از دیسک تراش

  1. سود بسیار در مقابل سرمایه گذاری اندک
  2. کاهش قابل توجهی از هزینه های تعمیر و تعویض دیسک ترمز خودرو
  3. رفع ایراد توپی چرخ خودرو و بالانس آن با دیسک ترمز به دلیل نصب و تراش دیسک ترمز به موازات توپی چرخ
  4. صرفه جویی بسیار در زمان تعمیر
  5. افزایش عمر مفید لنت ترمز
  6. کیفیت تراش در دستگاه تراش در مقایسه با تراش به شکل سنتی به دلیل اینکه تراش در دو طرف دیسک ترمز به طور همزمان انجام می گیرد، بالا خواهد بود.
  7. طراحی بسیار ساده دستگاه استفاده آسان آن را توسط یک فرد مبتدی در زمان تعمیر را میسر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *